Zajęcia wprowadzające do nowej wersji Unity.
GRA 2D
Przygotowanie podstaw projektu gry 2D.
- Zaprogramowanie systemu poruszania postaci gracza.
- Zaprogramowanie systemu generowania przeszkód.
- Dopracowanie pozostałych elementów gry oraz eksport projektu.
GRA 3D – LABIRYNT
- Stworzenie podstaw projektu gry z widokiem izometrycznym.
- Przygotowanie systemu generowania poziomów.
- Zaprogramowanie systemu zarządzającego wynikami graczy.
- Przystosowanie sterowania do wersji mobilnej. Eksport gry na system Andorid.
GRA 3D – POSZUKIWACZ
- Zaprogramowanie systemu poruszania gracza w grze 3D
- Zapoznanie z podstawami programu Blender.
- Stworzenie elementów otoczenia w programie Blender.
- Zaprogramowanie systemu punktacji oraz ukrywania/odnajdywania przedmiotów.
- Stworzenie menu głównego gry.
- Optymalizacja oraz eksport gry.