Programowanie gier UNITY

Zajęcia wprowadzające do nowej wersji Unity.

GRA 2D

Przygotowanie podstaw projektu gry 2D.

  • Zaprogramowanie systemu poruszania postaci gracza.
  • Zaprogramowanie systemu generowania przeszkód.
  • Dopracowanie pozostałych elementów gry oraz eksport projektu.

 

GRA 3D – LABIRYNT

  • Stworzenie podstaw projektu gry z widokiem izometrycznym.
  • Przygotowanie systemu generowania poziomów.
  • Zaprogramowanie systemu zarządzającego wynikami graczy.
  • Przystosowanie sterowania do wersji mobilnej. Eksport gry na system Andorid.

 

 GRA 3D – POSZUKIWACZ

  • Zaprogramowanie systemu poruszania gracza w grze 3D
  • Zapoznanie z podstawami programu Blender.
  • Stworzenie elementów otoczenia w programie Blender.
  • Zaprogramowanie systemu punktacji oraz ukrywania/odnajdywania przedmiotów.
  • Stworzenie menu głównego gry.
  • Optymalizacja oraz eksport gry.