Grafika komputerowa

GRAFIKA WEKTOROWA

  • Zapoznanie z programem Inkscape.
  • Tworzenie piktogramów.
  • Tworzenie elementów możliwych do wykorzystania na stronach www lub aplikacjach.
  • Tworzenie postaci z wykorzystaniem grafiki wektorowej.
  • Stworzenie komiksu bazującego na elementach z poprzednich zajęć.
  • Drukowanie etykiet ze stworzonymi elementami.

 

GRAFIKA RASTROWA

  • Zapoznanie z programem Gimp.
  • Łączenie wielu zdjęć w formie kolażu.
  • Podstawowa edycja zdjęć (filtry, zmiana kolorystyki itp).
  • Tworzenie grafik składających się z elementów wielu innych zdjęć.
  • Dodatkowe możliwości obsługi programu Gimp.

 

 GRAFIKA 3D

  • Zapoznanie z programem Blender.
  • Stworzenie podstawowych modeli.
  • Wyrenderowanie przygotowanej sceny do postaci pliku graficznego.
  • Obróbka pliku z poprzeniej lekcji w programie Gimp